środa, 17 lutego 2016

CZY TO NAPRAWDĘ DZIAŁĄ ?!
Hej Kochane :*
Dziś przybywam do Was z recenzją hialuronowego wypełniacza ust, który zakupiłam w sklepie ROSSMANN za cenę ok 16 zł.
Przez pierwsze 3 razy kiedy smarowałam usta czułam mrowienie co jest zupełnie normalne. Usta już za pierwszym posmarowaniem stają się lekko ujędrnione. A po częstym stosowaniu naprawdę widać ujędrnienie. U mnie usta lekko powiększyły się. Na około skóra ust się wygładziła i podniosła co daje nam efekt większych i jędrniejszych ust. Prze podniesienie okolic ust usta po pomalowaniu są jeszcze większe, a jeżeli chcecie mimo wszytko "oszukać" i powiększyć usta kredką przez to podniesienie nie jest to tak bardzo widoczne. Oczywiście chodzi mi o to "oszustwo" :)
Ja jestem bardzo zadowolona z tego produktu i efektu jaki powstał po stosowaniu. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz